3D figurer på møte

Grenseveien 99

Tid:

Mandag 27. april 2020 kl. 18.00

Spondyloartrittforbundet Norges årsmøte er forbundets øverste myndighet og forbundets årsmøte holdes hvert år innen utgangen av april måned.

Grunnet situasjonen med Covid19-pandemien blir årsmøtet avholdt digitalt. Interesserte må melde seg på innen fredag 24. april 2020 kl 12, slik at vi får sendt ut invitasjon og lagt til rette for gjennomføringen. Påmelding sendes til post(att)spafo.no. Alle deltagere må ha betalt kontingenten for medlemskap i Spondyloartrittforbundet Norge i 2020 innen denne fristen.

Forslag som skal tas opp på årsmøtet må være styret i hende minimum to uker før årsmøtet. Henvendelser sendes til post(att)spafo.no.

På årsmøtet vil regnskap og årsmelding for 2019 gjennomgås, samt at det legges fram forslag til handlingsplan og budsjett for 2020.

Sakslisten for årsmøtet vil være tilgjengelig en uke før årsmøtet, og sendes på forespørsel ved henvendelse til post(att)spafo.no.

VIL DU BLI MEDLEM? MELD DEG INN HER!

Spondyloartrittforbundet Norge

Styret/v

Lillann Wermskog,

Fungerende styreleder

Oslo den 31.03.20

LES MER OM SPAFO NORGE HER!

Del nyttig informasjon med andre!
fb-share-icon0
Tweet 5